Prospectie en verkooptraining in een doos

Call Center in a box is een prospecting- en verkooptrainingssysteem waarmee u UW verkoopprofessionals beheert, opleidt en volgt om UW bedrijfsresultaten een boost te geven! Verkooptraining: zet u op het goede spoor om de productiviteit van uw verkoopteams te verhogen, vereenvoudigt uw prospectingproces, biedt de beste tools die ooit zijn ontworpen om prospects te volgen en te kwalificeren, en zet al die afspraken op één locatie op. In a box brengt alles samen wat uw verkoopteam nodig heeft om het meeste uit hun tijd te halen en hun bedrijfsresultaten te verhogen met een gebruiksvriendelijk prospectiesysteem dat hen van koud bellen naar telebellen brengt.

Prospectie

Als je nog midden in het leren van leadgeneratie en call-tracking zit of wilt weten hoe je in een mum van tijd de concurrentie het hoofd kunt bieden, dan ben je het aan jezelf verplicht om dit prospecting- en sales-trainingsysteem te verkennen. . Dit systeem is gemaakt door John Hildreth, een voormalig manager van verschillende grote verkoopbedrijven. Nu heeft hij een uniek product ontworpen om te voldoen aan de behoeften van degenen die productiever proberen te worden. Met geen enkel ander systeem kunt u uw verkoopmedewerkers snel en eenvoudig opleiden, en met behulp van dit trainingssysteem bent u in een mum van tijd aan de top.

Als u nog nooit de kans heeft gehad om echt te weten hoe prospecting en leadgeneratie werkt, dan moet u dit systeem leren kennen en zien wat het voor u kan doen. Stelt u zich eens voor hoeveel tijd en geld u kunt besparen als uw verkoopvertegenwoordigers elk prospectiegesprek kunnen voltooien en correct kunnen afronden zonder tijd te verspillen aan gesprekken die geen leads opleveren. Met dit systeem kunnen uw vertegenwoordigers hun tijd en energie besteden aan het maken van de juiste verkoopgesprekken en leads, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over tijdverspilling met nutteloze telefoontjes.

Een van de beste eigenschappen van dit systeem is de mogelijkheid om uw verkoopvertegenwoordigers verschillende bedrijven te laten bellen om leads te verkrijgen en afspraken te maken. Als u een lopende leadgeneratiecampagne heeft of een campagne waarvan u vindt dat uw verkoopvertegenwoordigers het niet zo goed doen als ze zouden moeten, dan kunt u dit systeem gebruiken om uw nieuws meer gefocust en taakgericht te krijgen met betere resultaten. Met dit systeem kunnen uw vertegenwoordigers afspraken maken met bedrijven op basis van hun specifieke behoeften, en de mogelijkheid om afspraken te maken met bedrijven op basis van het type bedrijf waarin ze handelen.

Zoals u kunt zien, is het gebruik van dit systeem perfect voor uw behoeften op het gebied van leadgeneratie en de mogelijkheid om afspraken te maken met een verscheidenheid aan bedrijven, inclusief bedrijven in dezelfde branche. Dit systeem zorgt er niet alleen voor dat u minder productief en efficiënt bent in hun werk, het stelt hen ook in staat om het werk veel sneller af te ronden, wat resulteert in meer winst!

Voor een volledige lijst van producten en diensten die te koop worden aangeboden, kunt u contact opnemen met een Lead Generation Consultant of het bedrijf van uw keuze voor meer informatie. Bezoek de onderstaande bedrijfswebsite voor meer informatie.

Ook interessant

Callcenter

Waarom Is Het Zo Belangrijk Om een Call-CenterAls u werkt met een call center, dan weet je dat het essentieel is om een ​​aantal strategieën op zijn p ...

Lees verder

Callcenter

Callcenter - de basisEen callcenterdienst is een gecentraliseerd kantoor dat wordt gebruikt voor het verzenden of ontvangen van een extreem hoog aant ...

Lees verder

Marktonderzoek

Ze kunnen ook een gedegen marktonderzoek doen. Het marktonderzoek kan de medewerkers van het callcenter helpen bij het identificeren van nieuwe produ ...

Lees verder